Saturday, November 13, 2010

semalam hari bersuka..ari ni ari berduka..

teman..
aku memg insan yg lemah..
aku tidak sbaik yg dsgka..
juga tidak sealim yg didamba..
tpi aku bukan d klangan bgsa-bgsa neraka..
trimalah aku seadanya..
disebabkan kte semua adalah hambaNYA jua..
yg byk lalai dan alpa..
tiada yg sempurna..
ampunkan dosa-dosaku Ya Allah..

smlam pergi umah arip n syukor.
1 pglaman yg baru..
sbb 1st time pegi umh diaorg..
i like new experience!!
rase kenduri kt melake n
mndi pntai di teluk kemang for de 1st time..
even ade beberapa pkara..
yg x myenangkan ati blaku..
anggp je smua tu ujianNYA..
aku xmau fkir2..
sbb aku tkot berdendam..hurm..
yg blalu..biarkan blaku,..
msa hdpan?
haa..jgn hrap da la..huh!!!
papepun..trip ni memg besh!!

tggal lagi 1 paper..
esk iaitu paper PJ..
xsbar mahu mnamatkan riwayat exam..
aku mahu pulang ke rumah..
mahu mjalani khdupan yg "tenang.."
"ckuplah ia sekadarnya pda kita shja.."
;-)

n maaf rakan2 ats sgala silap slah sya..
agk bersensitip kblkangan ni..
n aku kenal..
mane "kawan" n mane "cawan"

*skang tgh mood duk ulang2 dgr lagu maher zain*

~BARAKALLAH~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...