Thursday, March 25, 2010

gud bai beloved nset..

SALAM..
lame xupdate.
ni pun saje2 & boring2..
dsebabkan kmalasan thap dewa..

Post ini khas ntuk handset aku
yang selama ini byk berjasa kt aku
akhirnye rosak n xbernyawa lagi,..
sdih gle..3 taun pkai kot
tp nk wat cmne
nasib bdan..

aku tringat mse drjah brape ntah..5 kot..
ade ckgu sruh buat karangan.
psal bnda..
cntohnye kereta..pkai2 n ble da rosak n xdpat gune..
p2,biar n tsisih..lame2..xbgune..
morall of de story ialah..
bli yg baru la..!
haha~!

tggu la next sem ntuk new hnset,,
wat mse ni xleyyh blli agi..
sbb dlam tmpoh eddah lagi..
ahahaha~!
tmbhan lagi..eknomi ngara beta xkukuh..
mkn pun ckup xckup,telan xtelan..
jdi..ape yg pnting.

aku akn smpan nset tu wlaupun da rosak..
sbg kenangan..
byk memori yg aku dpat drp nset tu..
thankx si xpress music!!!

BARAKALAH!!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...