Friday, April 16, 2010

farewell esaimen!

SALAM W.B.T

Slesai kbnyakan esaimen mbuatkn aku lega..
AND
smua otot2,urat2 saraf,kelenjar2 aku aku dpat brehat..
klau x..
smggu ni..klau jarum pndek dkat jam tu xmncecah no 3~AM..
xttup lagi la mata aku..
msih bsama laptop, helaian kertas esaimen dan pen..
wlaupun krja sempoi2 n cikai2...
(sbb duk borak2,tgok bola,men PS)haha!
tpi xpe la kn...
asalkan kte da ade usaha n berikhtiar ntuk buat..
so,trima je la ape yg dh siap n dh dhantar itu..
;-)
wahai LEC..bgi la mrkah yg tbaek..
even keje aku xshebat kwan2 HEBAT yg laen..
hahahaha~!

Mguu esaimen ini la bley tgok mcam2 ragam mnusia..
dri sbruk-bruk prangai shingga srajin-rajin semut..
mse ni la dpat dknalpasti..
tpi xpe..
wlaupun xpuas ati ke ape..
ngutuk2 ke mse xpuas ati tu..
smua itu skjap je...
biase la kutuk2 kn..tgh "PANAS" kot..
ok la mgutuk drpd MEMUKUL kn..
tpi ni bkn zaman skola dlu2..
bley maen pkul2 klau xpuas ati..
OOpppss!!!
hahahaha~!

yg pnting..smua esaimen da siap..
aku hrap smua spt sdiakala...
STREES?
xde laa.releks2 suda..
biase la esaimen yg blambak..
bgi kt komputer pun bley "HANG" kot..
hahahah~
klau pndai manage..smua ok je..
hok pnting...SNYUM SKMO!!

hJUng mggu ni..
aku mau release tnsion aku kt esaimen2 nih..
di ats puncak gunung..
laen skit drpd org laen..
sje nk mcari pglaman baru..
bley je nk release tnsion kt PGGUNG wyang ke..
kt futsal ke..
tpi tu da biase..
so..cari ssuatu yg agk luar biase bgi dri aku ni..
yg sntiasa dhagakan pglaman baru..
;-)

xpdc ni..
mnjajah 3 buah gnung..
gung perdah,gnung berembun n gnung jasar..
3 gnung ni adlh d CAMERON highland..
ktaorg mybe pgi 9 org..
yg aku knal..sorg je..tu pun bru kenal.
hahaha~!
xpe la..kte kna pndai2 terapkan sifat peramah la..
bru besh skit..
hrap2 la praangai dieorg gile2 cam aku..
bru enjoy.
;-)
xsbar mau pgi XPDC 3 hari 2 mlam ni..
mgkin pasni ley jdi xtvt aku..
yes.i like adventure..

tu je kot..
yg pnting..aku da ok..
recovered from the "SICCK"
and now..time to gain knowledge,,
farewell then frenz..
enjoy urself~
adios..
SALAM W.B.T



2 comments:

Arixa Xandria said...

Oh yeah. Rilek la Din. Lebih kurang je. ko pukul 3 aku pukul 4. Hahaha. Wat keja dari kul dobals sampai pukul tiga. 1 jam bersembang + 1 jam 30 minit tenet + setengah jam esaimen = submit. Ok what. Heheh.

ad-Din said...

hahaha...
ko bgus..
x mcam aku..
ahakz~!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...