Wednesday, March 30, 2011

risau

malam2 yg lepas byk mmbuatkan aku tpkir..
terbaca post seorg kawan di fb..
"mungkinkah petunjuk @ mainan syaitan"
aku brserah..aku redha..
smua yg tjadi atas kehendakNYA..

ape pun yg tjdi..akn aku tempuh..
wlaupun aku trase..
akn mghadapi satu cbaran..
yg tlah lame aku fkir2 kan..
semoga segalanya dipermudahkan
dan diberi petunjuk oleh-NYA..

perihal praktikum??
stakat ni brjalan dengan baek..
pesan mksdare ku..bersosial la ngn cekgu2 kt skola..
alhamdulillah smuanya aku da baek..
cekgu laki2 ngn brmain ping pong
cekgu pmpuan ngn sembang rancak+ngumpat..
(biasa la pmpuan kan..haha~!)
=)
smoga semuanya berjalan ngn lancar..

terakhir..mohon kwan2 yg mbca post ni..
doakan kesihatn yg baek ntuk ayh n atuk aku..
both msuk hospital ari ni..
hurm..agk sedih..=(

smoga semuanya dirahmati-NYA..
"mati jasad kerana tiada roh,mati roh kerana tiada ilmu,
mati ilmu kerana tiada amal, mati amal kerana tiada ikhlas"
ikhlas la dlm setiap perbuatan kite..
BARAKALLAH!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...