Friday, July 2, 2010

~kekecewaaan~

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

stinggi-tinggi ucapan salam kepada rasul junjungan
Rasulallah S.A.W, para-para nabi, para-para sahabat..
ahli-ahli ulamak dan muslmin serta muslimat skalian..

KL?
ape yg bestt kt kl??
bagi aku..xde pape yg best jika dbandingkan ngn negri2 laen..
esp terengganu.
sbbnye..
hjung mggu yg kpuasan..
hjung mggu x bmkna klau xde pitis..
hjung mggu yg derita..
dduk kt umh sorg2..
ngadap laptop..baca buku..
uihhh..bkn khidupan aku laa baii...

tpi klau kt ganu..
hjung mggu plg dtggu-tggu..
mlepak kt tepi pantai..
bkelah kt mane2..
tgok panorama alam,..
byk bnda ntuk dtgok..
n xbdosa ntuk dlihat..
mlah mndtgkan rse rndah dri thdp Sang Pencipta..

bkn jnis aku laa yg hjg mggu mlepak kt psrya2..
aku lgi ske mlihat alam..
tenang..
bru sehat skit mata..ahaha~!

borinnk molek tobakk ahh~!!

hmm..skang ni..
tgh srabut skit sbnrnye..
tpi pretend xde pape..
snyum2 skmo..
hahahahahahaha~
xpe2..lame2 ok la kot..
tpi klau aku srabut.
aku maen,makan n tdo..
scra blebihan.
tu je..hehe~

aku pernah rase prasaan cmni dlu..
tpi cube mbntuk ngn lbh baek..
smoga ia dalam keadaan tratur dan kemas..
aminn~

k r..
smoga dpat hdup ngn semester baru ni..
aku xmo fkir2 bnda2 sdih..
klau ade.. sila buang cpat2..
kdg2 kte yg sdih n kdg2 org yg buat aku sdih,.
lbh kurg bgitu la..
n mntak kerjasama rakan2 skalian..
esp group tsamina waka yg terbaek-(faz & ezzad)
hahaha~

ASSALAMUALAIKUM..W.B.T

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...