Tuesday, January 25, 2011

~Pegangan~

SOLAT ITU MARUAHKU!!

insyaallah akn aku sematkan 3 patah prkataan yg pnting ni..

QURAN ITU BUKA BACAANKU!!

insyaallah akn aku gunakn masa yg free ntuk bacanya..
wlaupun agak2 mlas..
tpi kne baca..
aku tringat ustaz ckap..
baca satu muka surat Al-Quran dalam sehari..
maka akan diampunkan dosanya pada hari itu..
so,jom baca..
pas maghrib..
2 helai xsmpai pun 10 mnit..
=)

TAHAJUD ITU PUNCA LIMPAHAN AIR MATAKU

solat sunat hajat,taubat,tahajud..
wat 2 rakaat je..ckup.
sbulan skali xpe..klau lrat..
smggu skali..
klau rajin,tiap2 mlam.
insyaallah..
smbil zikir i'tiraf..
mahu sayu hati..
gugur air mata..
tandanya hati kte msih lembut..
prnah ke kte wat ngn usaha sdri eh??
same2 pkir.

ingin aku ingtkan.
aku bkn org yg baek,alim..
tpi aku pnye ksedaran mgnai pkra2 di atas.
skiranya ada slah n silap.
sila tegur..
aku hanya insan biase..
BARAKALLAH!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...